Toamna in Grecia – Lefkada

bty

Prin septembrie ne-am luat doua ghiozdane dupa noi, picioarele la spinare si am fugit in Grecia. Dupa un zbor scurt, nici n-am stiut cand am ajuns, am pus piciorul in Atena si, de acolo, am luat microbuzul direct spre Lefkada. Am calatorit noaptea, asa ca am dormit cu baluta in coltul gurii fericita, in cel mai confortabil autocar ever.

bdr

Oraselul Lefkada e mititel, dar insula e faina rau si e pacat sa nu fie explorata. Noi am închiriat o masina la fata locului, unde am gasit mai ieftin decat gasim pe net si cautasem o gramada. Si, in fiecare zi, ne duceam prin alte parti ale insulei. A fost minunat: am descoperit o plaja ascunsa, dupa un traseu prin padure, o alta plaja cu mori de piatra (de am crezut ca am calatorit inapoi in timp), una atat de linistita, inconjurata de munti, de ziceai ca e o mica Elvetie. Si multe altele.

bty

Recomand Lefkada, mai ales in septembrie. A fost cald, dar nu sa ne sufocam, insula era linistita si deloc aglomerata si are atâtea plaje superbe…ceva de vis! Noi am stat la o pensiune faina, care avea si gratar, asa ca ne-am preparat singuri mesele. In supermarket preturile sunt ok.  Am mai mancat și la taverne, sunt cateva interesante in orasel si pe insula, dar era un pic scumput. Am făcut si un pic videoclip din concediu, ca nu puteam sa nu arat ce culori absolut minunate are marea acolo! No photoshop needed. Îmi cer scuze pentru faptul ca e, pe alocuri, tremurat de parca eram cuprinsa de friguri, dar lipsa de experienta in ale filmatului isi spune cuvantul. Promit sa lucrez la asta. Sper sa va placa. 😊